Boy I want you close to me

2009-09-14 22:57:06
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

22.52 är klockan, har en rätt tuff dag imorgon så kanske borde ta och tänka på refrängen. Dansen var iallafall trevlig som vanligt, synd att inte Lisa kunde vara med men nästa vecka tar vi nya tag! Ser även fram emot en eventuell danstävling där vi ska vara med som åskådare, ingenting annat! Det skulle vara väldigt roligt om det blev av måste jag säga :)

Imorgon är det den berömda träningsdagen med fotbollsgym, idrott & träning. Blir ett spelarmöte efter träningen också, vilket känns behövligt för tillfället.

Nej, nu ska jag försöka få msn att fungera innan jag kojsar för kvällen. Verkar som att det går lite tungt på den biten, fungerar nämligen inte att skriva till en kotte. Kanske ett tecken på att jag borde sova?

Nåja, ny dag & nya tag imorgon! Ska försöka få mig ett litet samtal med SYOn angående mitt förra inlägg. Får se vad som händer på den fronten. Well, puss och godnatt!
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥