Don't dream, it's over

2009-09-23 15:37:58
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Åkte på en lättare lårkaka igår på träningen, vilken jag har fått dragits med idag. Har varit lite påfrestande, men nu går det rätt bra.

Som sagt har jag varit på Vivstavarvstjärn idag. Och nog för att jag inte kände mig alltför pepp imorse tycker jag att dagen blev jättebra. Vi blev indelade i grupper och skulle göra en sisådär 4,5 uppgifter. Det kanske blev lite utdraget på slutet, men i övrigt gick tiden ganska snabbt. Blev lyxig lunch där borta, lax och potatis serverat på papperstallrikar och grejer. Inte dåligt!

Blev ju en sväng med båten också, det var ju rätt spännande. Men om jag ska sammanfatta denhär dagen med ett ord får det nog bli mysig! Bjöds bland annat på muffins, massage, skratt och en hel del äckliga kryp.

Fick sluta rätt tidigt också, och det sitter ju aldrig fel. Blev Idrottshögstadiedansen sedan med Elin och det gick väl rätt bra. Åh, fick träffa några gamla lärare också. Bland annat min otroligt saknade mentor/mattelärare Bertil. Tummen upp!

Nu är jag förbannad. Av diverse anledningar. Ska nog slå på ett avsnitt av One Tree Hill och krypa ner under täcket. Ta en promenad kanske, det är ju kanonväder idag! Ska ikväll ut på äventyr så måste hinna bli på bättre humör tills dess. Dessutom ska jag, mamma och pappa ha en liten familjekväll och baka bullar inför matchen på lördag. Kan ju bli mäkta spännande! Får se om jag vågar bjuda på någon bild senare, hehe.

Nej, dags för operation tagga ner. Take care,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥