Du gjorde mig besviken och sedan gjorde du det igen

2009-09-21 22:27:43
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jag sa det nyss till Chrissi, man slutar aldrig att förvånas av vissa människor. Eller av en själv i vissa fall, men nu är det folk runt omkring jag syftar på. Misstag är okej att göra, så länge det är ett eller max två av samma typ. Men när antalet blir 4,5,6,7,8 gånger så spårar det ur. Och trots att detta har hänt så blir jag alltid lika besviken. Konstigt nog inte så arg (förutom idag då) utan just besviken. De som står mig nära och som läser det här vet nog exakt vad jag menar, och för er andra kan jag tyvärr inte berätta. Känns dumt att hänga ut någons namn sådär.

Detta har pågått i banne mig ett år och nu är dags att jag slutar utsätta mig för denhär personen. Vad är det för mening att ha en vän som verkar tycka att svek är lika okej som att säga hej? Nej, nu var det sista gången.

Har precis tagit mig en lång dusch, det behövdes verkligen. Kroppen var lite trögstartad idag på dansen, kanske efter en väldigt slö helg eller kanske efter förkylningen. Men roligt var det iallafall, och nu börjar det bli lite svårare och det gillas!

Dagen har varit rätt skön. Började med en go sovmorgon som dock inte blev så långvarig för min del. Trolle stog ute och skällde vilket innebar att jag var klarvaken kvart i åtta. Men jag gnällde inte, tycker bara det är skönt att ha mycket tid på sig på morgonen. Spanska, lunch, svenska, datakunskap och matte stog på schemat. Skönast var det nog på svenskan när vi hade Bibliotekskunskap eller vad tusan man kallar det. Satt och snackade med folk bara, och det slår ju aldrig fel enligt mig.

Drog hem, åt lite pizza som blev över sedan igår och hann precis lägga mig i sängen innan jag skulle iväg igen. Tog moppen bort till V där det vankades ett försök till plugg. Gick dock inte så bra, såg på TV och sådär, glömde bort tiden gjorde jag också. Mamma ringde 19.20 och undrade om jag inte skulle iväg på dansen. Ops, Lisa skulle plocka upp mig 19.30 och så skulle jag ju hinna frakta mig hem innan dess också. Men jag hann faktiskt, med god marginal!

Nu ska jag kolla vidare en stund, känner att ögonen börjar fara igen. Kanske skulle behöva lite skönhetssömn, haha. Nåja, natti natti
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥