Hero of war

2009-09-09 15:12:57
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
090909 lyder datumet idag, lite fräsigt må jag säga. Hälsar även ett jättestort grattis till min allra bästa Joel! Hoppas du får en bra dag!

För tillfället har jag precis mellanlandat hemma. Blir dock inte kvar mer än en kvart, för sedan är det dags att traska mot bussen.

Har varit en lugn och rätt trevlig dag idag. Två dubbeltimmar bara, en i natur och en i samhälle. Jag har så fruktansvärt svårt att bestämma mig om jag ska gå kvar på NV eller om jag ska försöka leta en annan möjlighet, kanske samhälle. Okej, vi har bara gått 3 veckor men det känns redan väldigt tråkigt och ointressant med matte och naturkunskapen. Istället har samhälle blivit någon sorts favorit, men samtidigt vill jag inte byta klass och vill inte heller göra något förhastat. Jag tänker känna efter ett tag till, sedan får vi se vart jag hamnar!

Efter samhällen så drog jag och Elin direkt till Mariedal och höll i dansen där. Det är verkligen en sak att dansa själv och en helt annan att instruera. Men jag tror det gick ganska bra trots att vi inte hade ombyte eller musik förberett. Och nu ska jag ju vidare till stan och dansa där! Var lite synd att Lisa skulle bli sjuk och inte kunde vara med idag, för det är så roligt att dansa med henne :) Men nu får jag testa på egen hand och hade tänkt gå en sväng på HM innan jag drar mig till Danceworld. Förresten var det än väldigt speciell känsla att gå igenom korridorerna på Mariedal. På ett sätt känns det som om det var jättelängesedan, på ett annat känns det som om igår. Väldigt mycket nostalgi blandades upp med en hel del minnen och bilder, så det var lite spännande!

Nu ska jag byta kläder, det var ingen hit att dansa i tights måste jag säga. Nej, på med baggybyxor och en stor tröja så det blir lite feeling i grejerna. Haha, jösses vad jag svamlar på idag. Slut på det nu. Frid,
Fanny ♥


Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥