I'll look after you

2009-09-17 17:58:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Nu visar klockan snart 18.00 vilket innebär att jag har legat i sängen utan att kliva upp i snart två timmar. Förkylningen som jag pratade om imorse har slagit till rejält, så idag har jag varit rätt borta. Har varit i en liten bubbla och hade riktig feberkänsla så jag ringde och avböjde träningen idag.

Istället placerade jag mig här, har sett tre avsnitt One Tree Hill, torkade precis tårarna efter en rätt gullig scen. Ska väl ta mig i kragen och försöka få något vettigt gjort snart, kanske jobba lite matte eller städa någonstans. Vi får se hur det blir med det.

Kanske pysslar ihop en ny header nu när jag ändå har tid över, känns som att den blev lite för mörk kanske. Nåja, bara en massa tomprat nu. Återkommer om jag har något vettigt att skriva om senare ikväll! Puss,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥