In the heat of the night

2009-09-15 17:20:35
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Wow, något nytt har hänt! För första gången på 3 veckor förstår jag matten jag sysslar med just nu. Jag blev så glad när jag såg att jag hade rätt på en uppgift att jag ställde mig upp och studsade några gånger. Sedan fortsatte trenden i nästan 20 minuter då jag klarade av 5 uppgifter i rad utan att stöta på ett enda problem. Nu först minns jag hur det känns när man tycker att matte är kul! Behövde dendär lilla kicken. Dock går det utför nu ogen för nu har jag börjat på något nytt igen. Det är en salig grekiska med ord som piko, nano, giga, tera, mikro och så vidare. Men ingenting är omöjligt! Ska ge det ett försök, sedan börjar jag göra mig klar för träning. Solen skiner, det är varmt ute, fotbollsträningen imorse gick hur bra och var hur rolig som helst så hoppas, hoppas, hoppas att ingenting går fel nu! Ikväll vill jag ha roligt.

Puss sålänge, Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥