It ain't over until the fat lady sings

2009-09-02 20:59:40
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

För tillfället sitter jag med lockigt hår och en fin rand mascara under båda ögonen efter duschen nere på ETIC, har precis gjort klart lite plugg och nu sitter jag och slöar till. Är rätt slut i kroppen efter Muscle Powern, den tog rätt bra. Han körde mycket armar, axlar och bröst så kommer ha skaplig träningsvärk imorgon. Och inte har vi fått våra efterlängtade skåp heller, så vi får dessutom gå runt och bära på en sisådär sju kilo hela dagarna. Drömläge där!

Imorgon bitti inleds dagen med ett pass fotbollsgym. Hoppas det blir kul, för tillfället känner jag verkligen, verkligen inte för att ens titta på en fotboll. Hinner förhoppningsvis ändra mig under natten.

Ikväll återstår det nog inte så mycket mer, ska nog ta och packa allt inför imorgon så slipper jag tänka det mitt i den traditionella morgonstressen.

Har tyvärr inte så mycket mer att komma med, ska se om jag kan hitta en låt som jag letar efter. Wish me good luck! Längtar som tusan till dansen på fredag, och på måndag .. och nästa fredag, nästa måndag. Tänk om man kunde känna såhär inför varje fotbollsträning också, då hade det ju inte varit några problem alls! Nej, ge mig mer dans tack!

Natti natti,
Fanny ♥


Kommentarer
Postat av: LiLLY

vi kräver mer dans! :)

2009-09-02 @ 22:30:27
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥