It's the soul afraid of dyin' that never learns to live

2009-09-19 23:47:57
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer

Det finns lättare stunder och det finns svårare stunder. Kvällar då allt känns bra, kvällar då saknaden kryper sig på. Ikväll är det en sådan där kväll när tankarna vägrar ge med sig hur mycket man än försöker slå undan dem. Det vill sig inte bara, tomheten är stor och likaså saknaden. Lite småjobbigt sådär, så därför ska jag släcka och krypa ner under täcket. Förhoppningsvis sover jag om en stund, vilket jag inte tvivlar på för jag är trött som en gris!


Ge mig sommar! Sov sött,
Fanny ♥

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Hehe, ja visst blir man sugen?! ;) Vilken fin blogg du har Fannsan! =)

2009-09-20 @ 12:24:23
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: louise

klänningen på bilden ser jättesöt ut!!

2009-09-20 @ 20:36:45

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥