Jag går med dig överallt

2009-09-17 19:49:29
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Går snart in på min fjärde timme här i sängen. Haha, det var längesedan jag var såhär oaktiv. Men rätt skönt ändå, så jag ska inte alls gnälla. Mamma kom hem för en stund sen och bjöd mig på kroketter, kött, sallad och lite b-sås. Hur gott som helst var det!

Trixade ihop en ny header som ni kanske ser, inte för att den blev så mycket gladare men det kändes kul med en liten förändring. Mamma hade köpt med sig Veckorevyn, Cosmopolitan, Hallonsorbet och så lite naturgodis, så det känns som att kvällen är räddad trots allt. Dessutom börjar ju IDOL om en sisådär 18 minuter, toppen!

Nej, tänkte bara meddela det där med den nya headern men det kan ni ju förstås se själva. Ska alldeles snart ta mig ner till vardagsrummet och kasta mig ner i soffan där istället. Hihi, ha en bra kväll!
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥