Life is pain, get use to it

2009-09-25 07:09:05
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Morsning!
Blev inget bloggande igår kväll, dels på grund av tidsbrist men också på grund av en fruktansvärd huvudvärk. Den började lite smått på engelskan, sedan gjorde ju varken träningen eller hockeyn någon förbättring. Så när jag kom hem var det enda jag gjorde att veva runt med en sminkservett i ansiktet, borstade gaddarna och sedan kröp jag ner. Somnade nog på mindre än 5 minuter.

Träningen var iallafall bra, börjar bli lite förändringar redan och det gillas! Hockeyn slutade 1-1 och det var väl inte världshistoriens bästa första match. Men det är trevligt att det har kört igång iallafall.

Borde väl kanske börja göra mig klar med tanke på att jag ska åka om sisådär 40 minuter och för tillfället har jag varken ätit frukost, klätt på mig, fixat till håret eller packat väskan.

Har en ganska lugn dag idag, trots att jag går ända till 16. Kör igång med två timmar spanska, därefter en timmes naturkunskap och sedan väntar den låååånga håltimmen och sist men absolut inte minst, två timmar dans!

Nåväl, hoppas du får en bra dag! Puss,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥