Over and over

2009-09-01 07:35:15
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Om en sisådär tio minuter är jag på väg emot första träningen med fotbollsgym. Hoppas att jag har packat allt, skulle ju vara lagomt snyggt att glömma någonting första gången. Dagen går för övrigt i just fotbollens tecken då jag har träning ikväll också. Börjar tyvärr känna mig rosslig i halsen, inte bra. Kanske är svininfluensan som spökar?

Nåja, ska inte bli kvar här utan slänger in en liten dagens outfit där ni även kan skåda min väska som fick följa med mig hem ifrån Birsta häromdagen. Tyckte ju som sagt att den var rätt stor men en dag som denna hade den gärna fått varit av den dubbla storleken då jag inte får plats alls!





Pusshej,
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥