Swing life away

2009-09-25 23:17:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Godkväll! Äntligen fredag, äntligen helg säger jag bara. Det har varit en väldigt trevlig vecka, men samtidigt ganska tuff. Matteprovet gick käpprätt åt helvete så att säga. Och då överdriver jag inte ett dugg.

Nåja, tänker inte skriva om allt som har hänt sedan sist. Har iallafall bara varit hemma och tagit det lugnt ikväll, myst på lite med familjen vilket var ett bra tag sedan nu.

Imorgon väntar säsongens sista match. Det blir derby mellan oss och Söråker, alltid lika heta matcher då.

Usch vilket otroligt värdelöst inlägg dethär blev känner jag. Ligger iallafall och lyssnar på Rise Against - Swing Life Away, vilket jag tycker att Du också borde göra för den låten är helt underbar!

Det är en jäkligt jobbig fluga som flyger runt här och kittlar mig på benen bland annat. Otroligt störande. Ska se om jag hittar något bra mordvapen för den, sedan släcker jag nog ner. Ha en trevlig helg,

Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥