Take my breath away

2009-09-27 23:02:56
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jag och en vän ligger och pratar minnen. Han påminde mig om låten Take My Breath Away och jag kände bara att jag måste få kludda ner ett sådant otroligt fint minne jag har till den låten.




Det var sommar, jag och André låg i sängen med datorn i hans knä. Top Gun rullade, jag är helt såld på den filmen. Jag somnade på hans axel, han låg och höll om mig i en timme, kanske till och med två. Jag minns inte riktigt. Det jag minns är att jag mitt i allt vaknade av att han pussade mig på pannan, och det var just då denhär låten spelades upp i filmen. Jösses, får gåshud och tårar i ögonen och det blir en jädra blandning av allt! Jag saknar den tryggheten, att ligga mot hans axel. Det är tråkigt att tänka på sånthär, men ibland blir det så.

Nåja, nog om det. Nu ska jag sova. Imorgon är det måndag. Det betyder dans! Natti natti,
Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥