The one and only

2009-09-03 22:04:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Åh, vilken sjukt härlig avslutning på en rätt okej dag! Skolan flöt på rätt bra, fotbollsgym blev ingen större katastrof utan var väldans roligt istället. Dubbeltimme i matte var väl det enda som är värt en tumme ner idag, men det känns som jag fattar vad vi sysslar med nu iallafall. Och det kan ju vara bra, hehe. Fick även våra efterlängtade skåp! Vilken otrolig lättnad att slippa gå runt och släpa på den där jäkla väskan dag ut och dag in. Det var nog dagens näst bästa!

Slutade efter en timmes svenska som var rejält underhållande faktiskt, slapp engelskan där då A är i Italien eller något liknande. Nåja, efter skolan fortsatte jag med lite matte, satt och pratade med mamma hur länge som helst, busade med Trolle och så vidare. Och sedan helt plötsligt var det dags för träning! Var på ovanligt bra humör, och det blev ju inte sämre av en rätt rolig träning! Fast för en gångs skull när man verkligen känner det där suget efter att lira så kändes det som att träningen varade i en halvtimme, max. Så efter lite stretching och snack inför lördagsmatchen så hade jag fullt med energi kvar. Stog och skottade lite innan E kom och gjorde mig sällskap. Och vi höll nog på närapå en halvtimme, sprang runt och var allmänt tokiga. Skjuta och springa typ. Men jösses vad roligt det var. Träben hit och träben dit, eller vad säger du E? ;)

Så nu när jag kom hem så var det riktigt skönt att få i sig lite fika, därefter ta en lång och varm dusch för att sedan kojsa ner under täcket med datorn.

Känns rätt bra att det är fredag imorgon också, slapp dag på skolan och sedan drar jag till Birsta med Chrissi! Var längesedan det bara var vi två nu, så nu ska det bli trevligt med en liten shoppingrunda. Men först mina vänner, är det dans på schemat! Wie, vad jag längtar.

Nejmen nu snackar jag bara en massa tok här. Ingenting som hänger ihop och bara en massa tråkig text. Så jag hör av mig imorgon om jag får tid. Har eventuellt kvällen planerad och klar också, får se om det blir av. Nåja, sov sött!
Fanny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥