We were wild and young and free

2009-09-05 08:48:54
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
08.41 på en lördagmorgon och jag har varit vaken sedan 41 minuter tillbaka. Anledning? Fotboll. Match. Suck. Nejmen det känns rätt lugnt ändå, är lite trött bara. Kom hem lite för sent igår för att kunna hoppa upp denhär tiden och vara pigg.

Hade iallafall en toppenkväll igår! Efter skolan och dansen (åh, det är så roligt! fast igår var det ruskigt svårt) så liftade jag & Chrissi med mamma hem. Jag tog en dusch och så fikade vi lite. Därefter blev det Birsta och efter en stund kom Jesper och joinade oss vilket var trevligt. Jag och Chrissi hade planerat in massa shopping då vi båda är i stort behov av nya kläder, men det enda som fick följa med hem var ett par skor som hon köpte. Hmm.

Hoppade av bussen i Timrå, Jesper fortsatte hem till sig. Vi tog oss en liten promenix i regnet förbi Chrissis mormor och sedan bort emot Ica. Köpte in lite choklad och en tidning, haha. Sedan, mina vänner, hamnade vi av någon konstig anledning på Pingstkyrkan! Och ja, jag vet att det låter knasigt. Men det var faktiskt jättemysigt där. Biljard, pingis, fika, mysiga soffor och sådär. Så vi slapp vara ute i regnet, det gillades starkt. Vi blev iallafall några stycken, Jesper kom tillbaka, Anna & Micke var där samt Anton & Tell.

Strax efter midnatt kom jag hem, kunde dock inte slita mig ifrån datorn förrän vid ett-tiden vilket gör att jag är lite gäspig just nu. Men det försvinner nog strax. Om ca en halvtimme ska jag och pappa börja rulla oss emot Lucksta där matchen ska spelas.

Kvällen spenderas med Chrissi & fler, vi hoppas på något sjukt roligt så är det någon som vet av något spännande som händer, släng in en kommentar! :)

Ha en toppendag!
Fanny ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥