Worth fighting for

2009-09-26 15:31:08
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer

Hemma och har intagit sängläge efter en väldigt tråkig avslutning på säsongen. Det blev förlust med 4-0, kändes som att vi bjöd upp i början men tappade sedan stinget. Äsch, ingen är nog mer lättad än jag att denhär säsongen är över. Det har varit en rätt jobbig tid med mycket ändringar och svackor och allt vad det heter. Men ikväll bär det av till Granlo för en lagfest, ser fram emot det faktiskt. Ska ladda kamerabatterierna och alldeles strax börja göra mig klar! Hoppas på en bra kväll efter en inte så bra dag.

Nåväl .. One Tree Hill rullar på TVn här i bakgrunden, har svårt att hålla tårkanalerna i smyg så jag var tvungen att smälla upp datorn en stund.

Nej, nu ska jag peppa. Ha en bra lördag, puss
Fanny ♥


Kommentarer
Postat av: LiLLY

sv: haha ja, vi var nästan sådär duktiga! :D

2009-09-26 @ 17:47:01
URL: http://lillyaxelson.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥