Aerobicintervall

2010-04-14 22:18:04
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Hej hallå bloggen! Hade grymt kul på aerobicintervallen ikväll, det var ett sjukt tempo och mycket folk! Tummen upp till det. När jag kom hem mixade jag ihop en grym hallonsmoothie till familjen, den blev väldigt uppskattad.

Dagen har rullat på fint, älskar det fina vädret som har kommit nu! Efter skolan kilade jag upp till André. Tro det eller ej men vi pluggade faktiskt lite mer än en timme. Jag gjorde matte och han gjorde nått kapitel närmare körkortet. Därefter hann vi inte så mycket mer så jag tog en promenad hem. Blev lite käk, lite sova, lite mer matte osv.

Imorgon, eftersom att Fotbollsgymnasiet är struket ifrån mitt schema (eller ja, snart iallafall. måste gå och säga till M igen) har jag sovmorgon till 11.30 tror jag? Ska iallafall hoppa upp vid halv nio och ta mig en långpromenad. Hoppas att vädret tillåter för jag har verkligen bestämt mig för att jag ska ut imorgon. Därefter går jag nog förbi Lidl och köper lite bär så jag kan göra en morgonsmoothie också. Gött.

Nu ska jag titta vidare! Sov sött ♥

Kommentarer
Postat av: Älskling din!:)

Hihi vi är ett par pluggisar vi!^^ men saknar dej här! älskar dej fanny!<3

2010-04-14 @ 22:26:01

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥