After Beach 2010

2010-04-24 12:25:56
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Sådärja, då är man hemkommen och nyäten efter dagens äventyr. Här kommer resumén och betyget:

1. Spinning, 30 min
En tuff början på ett tufft pass skulle man kunna säga. Innehöll mycket tempo och mycket benstyrka. Efter det här var man iallafall vaken ;)

2. Muscle Power, 40 min
Här tränades mycket överkropp men även ben (vilket inte var det lättaste efter spinningen) och även fast det "bara" varade i 40 minuter istället för 60 som ett vanligt MP-pass, så var det sjukt jobbigt. Musklerna fick jobba riktigt hårt och det blev ett ruskigt tempo pga tidsbristen. Ingen vila med andra ord.

3. Ab shock, 20 min
Bara mage. Tror inte jag behöver säga något mer, hehe.

4. Spinning, 30 min
Ännu ett spinningpass då. Kändes väldigt tungt innan men det gick faktiskt ruskigt snabbt och precis som Ingela så så orkar man mycket mer än vad man tror. Sista spurten var väldigt skön, när man visste att man var i mål om ett par minuter.


Åh, jag hade så förbannat roligt. 22 stycken var vi (max antal pga antal cyklar) och det blev ett jäkla härligt liv inne i spinninglokalen. Alla skrek och tjoade och sjöng med i låtarna, det var helt sjukt. Mellan passet fanns det nötter och torkad frukt som man kunde peta i sig för att få lite energi. Efter bjöds det på smoothies och frukt. Supergoda smoothies förresten! Banan, färska hallon, vaniljyoghurt och lite mjölk hade hon i sa hon, ska garanterat testa den någon dag väldigt snart. Passet får 5/5 toasts!

Nu är mamma och pappa precis på väg upp till Torpet. Jag ska passa på att njuta av en liten stund för mig själv och ta en lång och skön dusch, göra ansiktsmask och smörja in kroppen och så vidare. Sedan drar jag mig nog ut för en lugn promenad för att rensa ut slagget som bildas vid sådana här pass.

Vi hörs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥