Balkongfrukost

2010-04-25 11:20:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Dagen fick en perfekt start må jag säga. Vaknade upp av en puss ifrån älsklingen, låg kvar och drog oss en stund innan vi gjorde lite frukost som vi avnjöt på deras balkong. Solen stekte på hur bra som helst och jag satt endast i linne och tights. Wey!

Har just kommit hem och ska nog ta tag i lite städning och undanplockning av tvätt och så vidare. Senare ska jag och pappa klippa häcken och jag ska rensa rabatterna. Eventuellt blir det en tur till Birsta senare och ikväll står grillning på schemat. En riktigt härlig söndag med andra ord :)

Igår kväll blev det en tur till Donken med Joel & André. Blev en glass där, satt väl kvar ett bra tag och snackade också. Vidare på Ica Maxi och sedan drog vi oss hemöver. Jag och André drog oss upp till honom där vi spelade spel tills vi knappt orkade hålla ögonen öppna längre. By the way så vann jag över honom för första gången på Monopol!

Blir nog krasst med updates idag. Ska försöka vara ute så mycket i solen som det bara går. Lär ju inte bli länge eftersom pollenattackerna bara blir värre och värre. Ska ta ett litet piller av morsan senare så kanske det underlättar en aning. Ikväll kommer översikt & planering och kanske ett inlägg som jag har gnussat på länge. Hehe. Men ha en kanondag i solen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥