Before Beach 2010

2010-04-24 08:17:14
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, då är lördagen den 24 april här vilket innebär ett efterlängtat Beach 2010-pass nere på Etic. Det känns riktigt roligt faktiskt, även om det var lite tungt att kliva upp redan halv åtta. Har fått i mig yoghurt och müsli samt en hårdbrödmacka med keso och skinka (en liten proteinkick). Nu ska jag se till att få i mig någon flaska vatten så man har lite vätska att göra av med.

Beach 2010-passet är ett två timmars tufft pass inför sommaren. Det var väl i princip det som stod. Det kommer att bestå av fyra halvtimmespass (vilka vet man dock inte än. Gissar på spinning, aerobic, muscle power och så något till) och efteråt bjuder de på smoothies och frukt. Jag tror att det kan bli jätteroligt!

Dagen till ära har jag på mig mina nya träningskläder som jag köpte igår.


Träningstights, Reebok (inklöpta på Team sportia) 299 :-
Träningströja, Team sportia 149 :-


För min del blir man lite extra taggad när man har på sig snygga träningskläder. Jag vet inte, det kanske bara är jag? Men åtminstone känner man sig lite fräschare. Nu menar jag inte att man måste köpa jättedyra grejer, det räcker med en ny topp eller så så kanske man känner sig extra peppad!

Bakom mig ligger André och sover, hihi. Det låter så grymt skönt och jag funderar på att krypa ner bredvid honom en stund innan det är dags att ge sig iväg. Önskar jag kunde ge er bilder senare men det är lite svårt att sitta på cykeln och fota samtidigt kanske ;) Så jag återkommer endast med en liten resumé  och hur det var.

Ha en bra lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥