Bored

2010-04-28 12:27:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Usch, jag är så uttråkad för tillfället. Sitter i uppehållsrummet på skolan och inväntar dagens sista lektion, engelska. Hade nationella prov i samma ämne imorse (vilket jag kom på efter jag hade skrivit inlägget igår och hoppat in i duschen) så det känns inte alltför lockande att sätta sig bakom den bänken igen. Men men.

Får se vad som händer idag, ska försöka få lite historia gjord iallafall. Ikväll blir det Etic, men än så länge är det de enda planerna jag har. Funderar på att dra med André och kanske äta en glass i det fina vädret. Beror på historiaarbetet då som sagt. Suck. Har så himla mycket just nu!

Nej, nu ska jag börja min vandring mot salen. Tjohej! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥