Breakfast

2010-04-26 14:31:42
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Och så var det måndag igen ..
Men hurni! Inte ska vi vara deppiga över det. Det innebär en dag närmare det välbehövliga och väldigt efterlängtade sommarlovet! När det dessutom är snudd på shortsväder ute så kan man verkligen inte vara deppig. Right?

För tillfället gör jag ingenting. Tänkte slänga in en bild på min otroligt goda frukost jag åt imorse. Just när jag skrev det där kände jag hur onödigt det lät, men nu får ni bilden vare sig ni vill det eller inte.





Var ute på en morgonprommis blandat med lite löpning också imorse, det var skönt. Har endast haft två lektioner idag och nu är jag alltså på hemmaplan igen. Har varit upp på Dompan och handlat lite. Köpte bland annat en ny träningstidning som jag tror att jag inte har läst förut. Ska ta vattenflaskan, den och mina glajjor och sätta mig ute i solen en stund. Ikväll blir det Etic! Ryktades om att S följer med också, mycket trevligt. Återkommer ikväll, ciao ♥


Med Magazine Fitness och min vattenflaska i högsta hugg drar jag mig utåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥