Dinner

2010-04-18 16:10:04
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej! Har blivit dålig uppdatering de här dagarna. Har väl helt enkelt haft annat för mig än att sitta vid datorn I guess. Igår övningskörde jag i nästan två timmar och sedan spenderade jag lite tid med André. Blev film och gotta igår kväll, mys. Idag har vi varit en tripp till Stadium och själv kom jag hem med en ny träningsväska. Har hunnit med att byta till sommardäck på mammas bil också :)

Nu är vi alldeles snart på väg till Söråker för att äta middag hemma hos min faster. Blir nog trevligt, brukar alltid vara så god mat/gott fika där. Ska få köra dit också, så det blir roligt. Enda (dock vääldigt stora) minuset är att jag alltså missar Muscle Powern ikväll. Men till veckan blir det hårdkörning, och jag kunde inte ha varit mer taggad!

Nej, nu ska jag nog avrunda det här så vi inte blir sena dit ut. Ha en bra söndag kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥