Heartbeats

2010-04-13 22:10:23
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Gokväll! Har precis slängt mig ner i sängen med datorn och värmepåsen runt magen (ont, ont, ont). Nydyschad och fräsch är jag också. Kvällen blev trevlig, var roligt att träffa tjejerna. Det jobbiga är att man hela tiden påminns om vad man kommer att sakna mest av allt - gänget. Jag menar inte bara tjejerna utan hela högen med ledare och så vidare. Nej, det är ett sjujäkla gäng och det kommer att gå skitbra för dem i år!
   Tråkigt dock att det inte blev någon tur till Etic men imorgon tar jag nya tag och kör lite Aerobicintervall. Det blir bra.

Mja, klockan börjar bli mycket och mina ögon börjar bli trötta. Blir lite tråkig bloggning nuförtiden när jag har rätt många bollar i luften. Har fortfarande ett mission kvar - att hitta en utstyrsel inför maskeraden på fredag. Tror det blir någonting väldigt enkelt för min del, superhjältar är inte riktigt min grej. Förutom det så blir det mycket övningskörning nuförtiden. Har en del plugg att göra också och självklart vill jag umgås med min kära pojkvän också. I veckan lutar det nog åt en budgetfika med mina kära vänner J&J. Det blir kanon.

Nåväl, nu ska jag titta runt lite innan jag knoppar! Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥