Hos älskling

2010-04-21 21:55:47
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Blir kass uppdatering idag. Kom just upp till hjärtat som berättar att jag har failat totalt. Eftersom att det är torsdag imorgon trodde jag som vanligt att jag hade sovmorgon till halv tolv. Därav tog jag inte med mig en enda pryl upp hit - inga kläder, inget smink, inga p-piller. Nada! Och grejen är att vi har en så kallad "Y-dag" imorgon vilket innebär att jag börjar halv nio. Alltså blir det en tidig morgon imorgon för att vandra hem och göra sig klar och dessutom hämta moppen. Suck. Detta orkade jag inte med just nu.

Blev för övrigt två pass nere på Etic ikväll. Körde först Muscle Power och tyckte det var så roligt så jag fortsatte med ett aerobicpass efter. Är rätt mör nu så ska väl bara chilla med pysen.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥