Muscle Power

2010-04-11 22:03:43
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Gokväll! Konstigt nog har jag haft fullt upp idag, brukar inte höra till vanligheterna när det gäller söndagar. Men idag har jag varit rätt effektiv, så det känns skönt. Blev ju en tur till torpet (blev inga roliga bilder dock), satt ute och stekte i någon timme innan vi rullade hem igen. Tog ut moppen, åkte upp och tankade den, åt lunch/middag, fixade undan lite saker, städade på rummet och lite sådär. Senare ikväll blev det ju som sagt en timmes muscle power så nu är man lite mör i kroppen. Speciellt i benen, där kördes det stenhårt idag!

Efter att jag hade kommit hem och duschat osv kom André ner en stund, trevligt. Vi gjorde la ingenting speciellt, fikade lite med mamma och pappa och låg och snackade mest. Sen drog han hem och jag ställde in moppen (i pyjamasbyxor & tennisskor. snyggt) och för tillfället ligger jag mest och inväntar John Blund.

Imorgon ska jag till skolan redan till klockan 8 fast jag enligt schemat egentligen börjar 10.30. Måste prata lite med SYOn så det var väl lika bra att ta det imorgon tänkte jag. Har dessutom utvecklingssamtal imorgon, kan ju bli spännande.

Nej, nu är det nog dags att börja stänga ner datorn och hoppa ner under täcket. Hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥