Nytränad

2010-04-05 21:01:13
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Yes, nu är jag hemkommen efter 70 minuters Pace. Träffade på N som gjorde mig sällskap under passet, det var trevligt. Önskar jag hade någon vän som var lika träningsgalen som mig, skulle vara betydligt mycket roligare att ha sällskap. Nåväl, nu är kroppen ganska slö. Armarna skakar mest och benen vill inte riktigt följa med. Men det är skönt, för då vet man att det har hänt något.

Efter passet har jag hunnit med en dusch och även en middag. Gott att äta efter träningen, dessutom behövligt för musklerna så det passade bara bra. Hemgjord potatisgratäng, lite kotletter och sallad följt med blodapelsin, passionsfrukt och en chokladbit. Super!

Nu återstår det att se vad jag ska göra av kvällen. Funderar på att slå på en bra film och krypa ner under täcket. Imorgon tänkte jag hoppa upp redan vid halv åtta-tiden då jag tänkte kämpa mig ner till Etic 09.00 för lite spinning. Galet kanske, men jag tycker det lät som en bra idé :)

Just det, jag övningskörde idag igen. Har blivit fyra eller fem dagar i rad nu men det är bara bra. Idag blev det en tur till Ljustorp och tillbaka. Lite läskigt att köra på 70 och 90-vägar men jag överlevde ju det med. Jag och fart är inte den bästa matchningen kanske. Men det kanske inte är så konstigt att det känns lite läskigt när man inte ens har kört i en vecka, vad vet jag? Ska iallafall ta och kolla upp körskolan snart så kan man komma igång på riktigt.

Åh, när jag var nere på Etic förut så anmälde jag mig till deras "Beach 2010" -pass. En lördag om ett par veckor har de ordnat ett 2 timmars pass (fyra olika halvtimmespass efter varandra) och bjuder dessutom på frukt och smoothies efteråt. Fy vad kul!

Nja, nu ska jag nog ta och runda av innan det blir massa tomprat. Återkommer imorgon. Ha en bra kväll/natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥