Rest

2010-04-29 20:01:43
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Hej hallå bloggen! Idag har det varit en riktig slödag. Eller, slö och slö. Har pluggat järnet men avstog ifrån träningen. Har bara myst på med min kära pojkvän, pluggat matte och varit på birren en stund idag. Känns skönt. Har lite trassel med magen och är allmänt trött, antar att det är en förkylning som börjar smyga sig på.

Nu kom jag iallafall nyss upp till André. Han stog i duschen när jag kom så det lär ju bli ett tag till innan han kommer ut. Hmm .. får väl passa på att läsa lite bloggar sålänge. Återkommer imorgon! Vad har ni för planer imorgon kväll? :)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: julia fredin

Svar: okej, men det var ju ett kanonpris det! Men jag är rädd över att mitt hår ska bli som en fluffboll bara och dra upp sig lixom, så det blir mycket kortare :( Blir ditt så? Alltså blir det mkt kortare?

2010-04-29 @ 20:31:56
URL: http://fredin.devote.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥