Top gun

2010-04-29 10:05:03
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Hade klockan ställd på 8 imorse eftersom jag tänkte ge mig ut på morgonpromenaden. Vaknade och kände inte alls för att gå och när jag sedan såg att det var mulet och gråväder ute så hoppade jag ner i sängen igen. Slog igång en av mina absoluta favoritfilmer, Top gun, som jag just sett klart. Inte alls dumt med en ung Tom Cruise såhär på morgonkvisten må jag säga. Saknar dock mitt hjärta här bredvid, sist vi såg den här filmen var det helt klockrent. Jag somnade och vaknade sedan av en puss i pannan, samtidigt som Berlin – Take My Breath Away - Love Theme From "Top Gun" (Spotifylänk) rullade på filmen. Åh, vilket minne!

Nåväl, för tillfället är det en och en halv timme tills jag börjar för dagen. Ska nog börja göra mig klar och dra mig bortöver ändå, kanske hinna få i mig lite lunch där borta också. Har lite ärenden på apoteket som ska fixas och så vidare. Vet inte riktigt hur dagen ser ut sedan, blir nog med största sannolikhet Yoga ikväll iallafall.

Nej, nu är det nog hög tid att masa sig upp ur sängen. Later! ♥


Älskade Top Gun!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥