Training

2010-04-20 15:14:34
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 1 kommentarer
Som ni kanske har märkt har jag börjat rikta bloggen mer mot träning. Dels för att jag själv vill ha koll på min träning, därav kommer "Översikt och planering" visas här varje söndag. Det blir veckoöversikter eftersom att jag inte tänker avsätta tid varje dag för dagsöversikter. Dels tycker jag att det är ett roligt ämne och jag älskar träning och kost osv. Blir jag inte reseledare blir jag nog något inom de områdena. Ni får gärna komma med saker ni vill läsa här i bloggen. Jag har inte den kunskapen för att kunna svara på frågor men jag ser gärna till att ni får läsa det ni vill läsa om.

Självklart kommer det inte bara att vara de ämnena, men majoriteten av inläggen kan jag nog garantera detta iallafall. Låter detta tråkigt?

Jag hoppas inte det iallafall, för jag tycker det skulle vara jätteroligt. Nåväl, nu är hög tid att kila ner i tvättstugan! Ha en kanondag!


Bild ifrån Google.

Kommentarer
Postat av: julia fredin

Jag tycker det låter asbra! :)

2010-04-20 @ 16:36:08
URL: http://fredin.devote.se

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥