Try something new

2010-04-15 19:02:00
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Åh, vad det är spännande! Ska alldeles snart pallra mig till Etic för lite Yoga. Får dessutom sällskap av S vilket gör det mycket roligare! Hoppas det blir roligt, jag har ganska höga förväntningar. Alltid kul att testa något nytt iallafall.


På mig har jag ett par svarta "ballongbyxor" som jag bara av en slump köpte på Cubus förra sommaren. Mest för att de såg sköna ut, men nu hittade jag ett kanontillfälle att få användning för dem! Kör på ett svart linne till också, enkelt och bra.

Nu är dessutom outfiten inför morgondagens maskerad klar vilket känns som en stor lättnad. Hatar att vara ute i sista minuten och nu var det väl i sista laget. Men så länge jag undviker att stå där imorgon och inte ha en aning om vad jag ska ha på mig så är det lugnt. Kommer nog en bild på mig som superhjälte imorgon. Ska dessutom inte glömma kameran den här gången!

Börjar komma in i en period där det är mycket med skolan nu för övrigt. Ogillar starkt att lärarna inte kan sprida ut prov, inlämningar osv lite. Istället lägger dom in allt under samma period vilket gör det bara stressigt och jobbigt. Det är grupparbete i samhälle på gång, vi har inlämning i historia, matteprov, engelska-bokredovisning, spanskaprov, jag ska skriva en novell på svenskan och så vidare. Helt galet. Måste nog börja ta tag i novellen så den blir klar. Då kan jag börja koncentrera mig på ett annat område och jobba vidare så istället för att ta allt på en gång.

Nej, nu är det 29 minuter tills passet börjar. Är så ivrig så jag tror jag kilar ner alldeles snart. Hihi, ha en bra kväll. Återkommer med betyg av passet senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥