Zimba moves

2010-04-19 22:18:41
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Hej hallå bloggen! Har blivit dåligt med uppdatering idag pga av att jag har haft fullt upp i stort sett hela tiden. Sov som sagt hos hjärtat inatt. Vaknade upp strax före åtta imorse, drack lite vatten och sedan begav jag mig hemöver eftersom att han skulle till skolan. Hemma slängde jag bara in väskan och sedan tog jag en promenad. Hade inte så mycket tid att vinka på idag så det blev en kort sväng på ca en halvtimme. Hemma blev det duschning och frukost i form av havregrynsgröt med lite blåbärssylt samt en hårdbrödmacka med keso och skinka. Kanon!

Tog moppen till skolan med Jonkas, där blev det en timme svenska och en timme samhälle sedan var den dagen över. Hehe, väldigt tungt schema, right? Gjorde mig en omelett till lunch och därefter åkte jag upp till byn för att sola lite. För ovanlighetens skull spelades grymt bra låtar, ville nästan inte därifrån. Mamma och jag tog en tur till Birren iallafall. Skopunkten var destinationen och där inhandlades fyra par skor - två par till mig och två till mamma. Kanske kommer in några bilder någon dag men inte ikväll iallafall.

Sedan dess har jag varit riktigt effektiv. Har hunnit skriva klart nästan hela min novell (skrev ca 3 a4sidor idag), tränat ett pass Zimba moves och ett pass Pace (2 timmar sammanlagt), jobbat klart i matten samt börjat träna till spanskaprovet. Nu har André just kommit ner så vi ska väl strax knoppa :)

Zimba moves var för övrigt ingen höjdare. Det var första gången jag testade det och jag tror inte att det blir någon andra gång för min del. Det var lite mixat av salsa och samba men det gick alldeles för fort för att någon av oss skulle kunna hänga med. Men men, nu har man ju iallafall testat. 2/5 toasts.

Nu börjar A bli uttråkad här bredvid så jag ska pussa lite på honom så kanske han blir glad igen :') Jag återkommer imorgon! Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥