» This is me

2010-08-11 11:15:46
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Personal 0 kommentarer



Namn: Fanny Sandström
Född: 1993-03-26
Bor: I Timrå, en liten håla utanför Sundsvall.
Familj: Mamma, pappa & två jämthundar - Jazz & Trolle.
Civilstatus: Pojkvännen André ♥
Pluggar: Samhällsvetenskapliga linjen vid Timrå Gymnasium, numera med inriktning ekonomi. Trivs som fisken i vattnet än så länge.
Intressen: Det bästa jag vet är att träna. Jag tränar på Etic Friskvård i Timrå där jag gärna kör pass, går nästan aldrig i gymmet. Mestadels blir det styrketräning men jag försöker att varva det med spinning eller powerwalks.  Läs mer om mina träningsveckor här. Annars gillar jag att fotografera och håller för tillfället på att lära mig mer om alla inställningar osv för att få så bra bilder som möjligt. Min fotoutrustning hittar du här. Musik är också ett stort intresse. Ni kan lyssna på min Spotify-lista här.
Bloggen:
Ja, min blogg började mest som en dagbok. Idag har jag så mycket för mig att det är svårt att fokusera på en del. Jag dokumenterar min träning samtidigt som jag bjuder på mina bilder och tipsar om diverse saker. En liten allt-i-allo blogg som jag hoppas kunna rikta in på ett spår snart.
Kontakt: [email protected]

Vill du veta mer om mig?
Ställ gärna en fråga! :}


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥