» This summer

2010-08-16 22:36:35
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Personal 1 kommentarer
Har du druckit tills du spytt? Nej, tack och lov.
Sårat någon? Lite kanske
Förlorat en vän? Glidit ifrån. Saknar mina pojkar!
Kysst en främling? Nono, bara André.
Tagit droger? Skulle jag aldrig få för mig.
Haft en sommarflört? Nej, bara min André.
Gråtit? Det har jag gjort, ja!
Skrattat tills du kissat på dig? Nej.
Tältat? Nej! Gah, det hade jag hoppats på i sommar.
Varit vaken en hel natt? Ska bli!
Solat? Ja, det skönaste som finns är ju att sitta i solen och läsa en bra bok och lyssna på lite go musik. Love it!
Badat? Jovars, mer än förra sommaren iallafall.
Haft ett förhållande? Det kan du skriva upp 
Gjort dig riktigt illa? Nej
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej, men vill göra en tatuering!
Läst en bok? Inte bara en. Säkert 12.
Skickat fel sms med flit? Why?
Suttit vid datan en hel natt? Nej, men typ en halv 
Näckat?
Nej, det hade jag också hoppats på i sommar!
Solat naken? Ney
Fått utegångsförbud? Fasen heller
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Absolut. Varför säga det annars?
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Knappast.
Varit i slagsmål? Haha, nej. 
Pussat någon utav samma kön? Ja, men på kinden då
Sjungit högt på ett berg? Nej, men på ett lågt berg
Kysst någon i regnet? Ja. Hihi, André, minns du? (a)
Kysst någon i skogen? Yes
Kysst någon du inte borde? Nej
Hur många har du kysst? One
Tappat rösten? haha, den var inte riktigt på plats efter midsommar.
Varit på festival? Gatufesten då
Gått upp i vikt? Ja :)
Gått ner i vikt? Det också. Går lite upp och ner. Nu går jag mest upp när jag styrketränar så pass mycket. Inte mig emot dock.
Bränt dig? På en brännässla, ja :( Inte så mycket i solen faktiskt.
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? Nej
Varit utomlands? Ja, i början av sommaren var jag, mamma och pappa till Rhodos. Mysig resa!
Gjort ett bra köp? Ja, massor! :D Exempelvis stativet, objektivet, fjärrutlösaren, min kavaj, min ring och några begagnade snygga plagg som jag fick riktigt billigt.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Nej, faktiskt inte. Lite dumt kanske.
Haft skadeglädje? Haha, typ varje dag
Sovit under bar himmel? Inte på natten
Vad kommer du sakna mest? Sena kvällar, sköna sovmorgnar, friheten utan läxor och grejer, värmen och härliga dagar med folk!
Har du svart ärligt på alla frågor? Det kan du lita på :)

Kommentarer
Postat av: kvarti

jag minns!(A) var inte länge sen ; )

2010-08-17 @ 10:30:15

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥