» Hejdå 2010

2010-12-31 18:07:16
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Jag fattar inte hur 365 dagar kan gå så fort! Redan nyårsafton och dags för ett nytt år. Hoppas givetvis på ett bra 2011 och ser fram emot att fylla det med fler härliga minnen.

Så var det ju det här med nyårslöften också. Har ni några löften? Själv tycker jag att det är ganska .. knepigt. Visst kan det vara bra, men oftast är det något man glömmer bort efter ett par månader. Själv försöker jag att hela tiden ha mål att jobba mot, att hålla på att ge löften hit och dit funkar inte för mig

Jag har ju redan avslöjat att jag har ett mål, vad gäller att sluta äta godis. Jag vill även att 2011 ska bli ett bra träningsår för min del - nu har jag haft min svacka och är mer än redo att köra igång igen! Can't wait. Förutom detta ser jag fram emot att spendera ett nytt år med min pojkvän och mina underbara vänner. Hoppas på många samlagsfester (internt, så det är inte så illa som det låter) och annat roligt.

Så mina övergripande mål (just nu alltså, dessa förändras under tiden) för 2011 är:

♥ Komma igång och utvecklas vad gäller träningen. 2010 var ett styrketräningsår, 2011 ska jag bli bättre på att kombinera detta med konditionsträning.
♥ Avstå ifrån godis och inte äta dålig mat så ofta som jag gör nu.
♥ Fortsätta att lära mig saker om fotografering och hela tiden utvecklas. Jag vill även börja fota mer porträttbilder!
♥ Jobba mot en bättre självkänsla & ett bättre självförtroende.
♥ Försöka att ha så roligt som möjligt och vara mer positiv!

Något sånt, jag har säkert glömt något.
Ha en jättebra kväll! Gott nytt år mina läsare :')


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥