» Julklappar 2010

2010-12-25 17:30:54
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 2 kommentarer

Smycketrädet jag hade önskat mig fick jag av André ♥


Kalendern har blivit min bästa vän och jag var verkligen i behov av en ny. Ska dock byta framsidan till en egen bild. Fotoguiden fick jag av hundarna tror jag, verkade som ett kanonnummer! Den lilla hitteräven var min favoritsaga när jag var liten. Sedan försvann den bara och ingen vet vart den tog vägen, men nu hade mamma hittat den på tradera. Älskar personliga presenter!


En beloved hårpillare. Kanske världens skönaste pryl.


En oliv-bodybutter - min absoluta favorit bland bodyshop-produkterna. Kärlekscheckarna och halsbandet (med en A-berlock) fick jag av André och One tree hill (säsong 7) av mami.


2 st kuddar ifrån Hemtex som matchar med min likadana grå filt. Love them!

Utöver detta fick jag:

- En goodiebag innehållande två små handdukar, ett badlakan, deo, mascara, sminkservetter, ansiktsmasker, bomullsrondeller med mera.
- Volume master
- Paradisask
- Vantar & strumpor
- Pengar
- Presentkort på Birsta City
- En massage hos Kroppåzånt
- Ljuslykta
- Presentkort på Cervera

Tackar alla för galet bra julklappar och en fin julafton. Nu ska jag se till att ha en ruskigt bra juldag också. Puss!

Kommentarer
Postat av: EmbLeM

Vilken himla underbar blogg, otroligt mysig!

Verkligen jättehärliga julklappar du fått :)

2010-12-25 @ 18:03:47
URL: http://emblems.blogg.se/
Postat av: EmbLeM

Sv: Vsg :) Åh tack så mycket! :) Jodå lite fotar jag väl fortfarande, men det var betydligt mer förut.

2010-12-26 @ 20:39:58
URL: http://emblems.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥