» Like a prayer

2010-12-22 21:06:17
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Jay på spotify! Låtarna som spelas är Like a prayer & Against all odds. Kanske bäst.

Har haft en väldigt chillig dag idag :) Vaknade upp vid 10-tiden bredvid André, klev upp efter ett tag och gjorde mig redo för staden. Där vankades det avskedslunch för finaste Sofie på kära, kära Biteline. Hade riktigt trevligt - god mat och gott sällskap finns det ju inte mycket som slår direkt.

Därefter strosade jag och Yman runt ett tag med våra mätta magar i väntan på skjuts. Landade hemma hos oss där vi sedan spenderade typ hela dagen. Legat och pratat i princip hela dagen, väldigt trevligt må jag säga.

Nu ikväll vet jag faktiskt inte, känner absolut för att göra något men orken finns inte riktigt. Kanske kommer André hit? Kanske åker jag och far till Birsta en stund? Kanske ligger jag här framför datorn och redigerar bilder? Ingen aning just nu.

Längesedan jag skrev om vad jag har gjort under dagen, kände att det var dags för ett sådant inlägg idag. Haha, så kan det gå. Men ha en bra kväll, så hörs vi snart igen. Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥