» Något jag saknar

2010-12-13 18:37:38
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Fannysa 1 kommentarer
Detta inlägg följer denhär planen.
- - - - - - - - - - - - - -

Nu när jag har gjort den här listan {bara två dagar kvar tror jag} så har jag oftast använt mig av "det-jag-kommer-att-tänka-på-först-tekniken". Alltså, det som ploppar upp först när jag ser vad jag ska skriva om, det skriver jag. Så idag när jag såg att jag skulle skriva om något jag saknar var min första tanke fotbollen.

Observera att jag inte saknar träningar, matcher och fotbollen i sig, utan laget och ledarna och allt det roliga runt omkring. Även om det kändes skit att åka iväg och träna, blev jag väldigt ofta på bättre humör så fort man klev in i hallen och möttes av alla härliga människor. Jag saknar att ha en roll på det sätt jag hade. Men man kan tyvärr inte både äta kakan och ha den kvar, och att sluta har ändå gjort mig gott.

Men samtliga spelare, ledare & tränare - jösses vad jag saknar det!
Over and out.


Lagfest för väldigt längesedan ;)

Kommentarer
Postat av: Att bli miljonär

sv; tack för tipset! :)

2010-12-13 @ 19:54:19
URL: http://attblimiljonar.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥