♥ Bye Gothenburg, Hey Timrå

2010-07-26 13:48:31
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Borta bra men hemma bäst. Som alltid.
Har haft en underbar resa med massor av nya intryck, människor och platser. Många vackra kvällar med hjärtat och en 11-timmarsdag på Liseberg. Lite shopping, mycket mat. Hehe.

Har under 8 dagar sovit på tre olika platser, träffat 17 personer {7 personer som för mig var helt nya ansikten} och åkt en himla massa bil. Så visst var det skönt att komma hem och krypa ner i sin egen säng igår!

Idag har jag ägnat hela förmiddagen till att packa upp och städa. Nu tänkte jag bjuda er på en bildbomb alldeles snart, för att sedan ta mig antingen en powerwalk eller en joggingtur. Ikväll blir det efterlängtade Pacen, har ju som sagt bestämt mig för att ge det där hälsosammare livet ett helhjärtat försök. Så jag tänkte börja med hårdkörning!

Nåväl, nu är det dags för bilder. Kommer i nästa inlägg!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥