♥ Gatufesten

2010-07-07 15:49:17
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, då är den här igen! Som man har längtat :} Ifjol var det en jäkligt lyckad gatufest för min del, på grund av en rad anledningar. Såhär i efterhand vet jag inte om den var så himla bra, men hänt har hänt. I år tar vi nya tag och även fast jag redan har blivit besviken en gång så tänker jag inte låta det förstöra denna helg. Roligt ska vi ha :}

Om ett par timmar drar vi oss mot staden, ska testa en Fresh {f.d Subway. Någon som har testat?} och jag och André lurar även på en mjukglass. Blir lugnt ikväll, åker mest in för att kolla läget. Ska ju dessutom jobba imorgon så då gäller det att vara på topp om man ska måla hela dagen.

Hur som haver, så följer Saras {allas våran parykamera} kamera med så förhoppningsvis blir det någon form av bilduppladdning snart.

Ska du dit? :}
Ha en fin kväll hur som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥