♥ Missing you

2010-07-04 20:13:23
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Har varit en väldigt seg dag idag. En typisk söndag så att säga. Värmen har gjort mig alldeles yr och har dragits med en huvudvärk större delen av dagen. Låg ute och läste lite på förmiddagen, var och handlade med mamma en svänv, sett några avsnitt vänner, ätit middag, rastat hunden, läst lite och så.

Imorgon börjar mitt sommarjobb. Känner mig verkligen noll taggad till det, men men. Lite pengar blir ju bra iallafall. Två veckors jobb framför mig, och sedan drar jag och älskling äntligen till Göteborg. Som vi har längtat! Det kommer bli så bra.

Saknar honom som en galning här ikväll. Uh, måste göra något så jag kommer på andra tankar. Ta en dusch ska jag iallafall börja med.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥