♥ Tredje juli

2010-07-03 23:10:28
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Klockan slog just om till 23:07 vilket betyder att denna dag börjar lida mot sitt slut. Har dock haft en grymt bra dag, som ni även ser på bilderna nedan, med värme, mitt hjärta och en gummibåt (syndes dock ej på bilderna). Har blivit några myggbett rikare dessutom, men det hör väl till I guess. Kvällen fortsatte med tacos hemma hos honom och därefter blev det ett kvällsdopp tillsammans med Chrissi, Douglas & Öhrn. Mycket trevligt det med. Började i älven, vilken var lite för kall så vi avslutade med tjärn. Ett bra avslut på en bra dag.

Nu kommer André när som helst, vi ska nog kika på ett avsnitt vänner och äta lite godis. Sedan blir det nog raka spåret till kudden! Imorgon ska jag rensa potatislandet. Japp, det känns inte lovande. Heh, men vi hörs imorgon.

Ha en bra natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥