♥ 22 juni

2010-06-22 18:32:10
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Blir taskigt med updates denna vecka - har fullt upp med barnen på fotbollsskolan, så när man kommer hem är man knappt levande. Idag var småtjejerna riktigt tjafsiga, antar att det är nackdelen med att ha äldre grupper. Men men, för det mesta går det bra iallafall. Jag & Amanda kämpar hårt för att köra slut på dem, haha.

Tänkte ut och testa lite inställningar på kameran med det nya objektivet. Hittills har det mest bara blivit till att skjuta så mycket som möjligt bara för att testa. Men nu är det dags att börja prova massa roligare inställningar för flera gångers bättre kvalité. Dock är jag iförd Andrés rosa tröja samt ett par rosa-vit-randiga pyjamasbyxor, och att byta om känns alldeles för jobbigt. Får se om jag kan göra en kraftansträngning snart.

Ska dessutom upp till Torpet och ala potatislandet med far senare, det kan bli en upplevelse när man känner sig såhär pigg. Dock ska jag nog hem till hjärtat direkt, så jag har åtminstone det att se fram emot! :)

Nej, nu ska jag försöka dra på mig några andra byxor och köra slut på avtryckarfingret. Förhoppningsvis anländer några bilder antingen senare eller imorgon :}

Ha en bra kväll!
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥