♥ 29 juni

2010-06-29 16:43:14
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Halli hallå! Vad har ni gjort idag i det fina vädret? :)
Själv har jag suttit i solstolen/legat på solsängen och bara jäst i princip hela dagen. Vaknade först upp med hjärtat, åt frukost där uppe och sedan traskade jag hem. Han kom en stund efter så vi stekte tillsammans först. Sedan drog han då, så jag blev helt solo. Men vem behöver sällskap när man har en kanonbok och världens bästa musik? :) Hehe, no offence André. Läste dessutom ut boken för bara en stund sedan, och kan rekommendera den direkt. Jonas Moström heter författaren och Dödens pendel är titeln. Den utspelar sig faktiskt i Sundsvall, så bara det gjorde den mycket roligare att läsa.

Ryktades ju om att det skulle dra ihop sig mot kvällen, och det har det väl i princip redan gjort. Därav sitter jag nu på altanen och pysslar med datorn lite. Har ingen aning vad man ska pyssla med nu, kanske dags för några vänner-avsnitt :) Låter mycket frestande.

Måste bara säga att jag är rätt stolt över att jag inte har låtit sötsuget tagit över helt och hållet. Avstog ifrån pizza två gånger i lördags {okej, köpte godis istället} och några godisbitar i söndags. Men sedan dess har jag inte ens varit sugen, så man får tänka positivt helt enkelt. Dessutom har jag tränat hårt nu både söndag och måndag, idag vilar jag {om jag inte tar mig en promenad senare} och tar nya tag imorgon.

Nåväl, nu blev det mycket pladder. Tror det får bli ett avsnitt vänner faktiskt. Hörshey :)


webcam

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥