♥ 30 juni

2010-06-30 23:39:57
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Sista dagen i juni. Imorgon - juli. Eller rättare sagt, om 27 minuter träder den nya månaden in. Jösses vad det går fort, snart är det augusti och skolan börjar igen. Undra när man ska lära sig ta vara på dagarna fullt ut jag.

Nåväl, den sista juni blev ju inte alltför mycket att hänga i julgranen (jul! inte så långt bort det heller). I eftermiddag märkte jag hur fint väder det var ute, minns jag rätt var klockan vid 16-snåret. Satte mig i en baden-baden ute på altanen och påbörjade en ny bok. Riktigt varmt var det ett tag, men helt plötsligt blev det mörkt och kallt. Sådär, rakt av bara. Jag gick in och klädde på mig för att sedan inta solstolen igen. Snart kom pappa hem ifrån jobbet och joinade mig i stolen bredvid. Det började regna lite smått, pappa somnade och jag fortsatte läsa. Efter max 10 minuter var jag tvungen att väcka pappa. Vid den tidpunkten var det storm, ådska, blixtrar och regn i en enda röra. Både pappa och jag ställde oss alldeles fascinerade och skådade alla blixtar och lyssnade till det maffiga ljudet ifrån ådskan. Riktigt häftigt är det!

Så visst har jag haft en mysig dag, åtminstone den senare halvan av den, men det blev ju ingen direkt sommardag. Får helt enkelt hoppas på det imorgon istället :)

Nu ska jag avsluta detta inlägg, för att direkt kasta mig på ett nytt där jag ska tipsa om en ny bra bok. För övrigt, den som jag började läsa vid fyra idag och som nu är färdigläst. Missa inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥