♥ Failed

2010-06-04 20:27:14
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer
Ja, någon vidare tjejkväll blev det då inte iallafall. Trist tycker jag.

Vi drog iallafall till Birsta som planerat och åtminstone jag hade en supermysig dag där, ända tills jag blev så trött att jag nästan somnade stående. Kämpade oss ändå in på Coop och inhandlade lite gotta och sådant. A fick reda på att hon skulle vara barnvakt, vilket resulterade att en av oss försvann.

Hemma här gjorde vi varsin lätt middag = jag och Chrissi åt varsin Billys och Sara drog en champinjonsoppa. Sedan snodde vi ihop en kladdkaka, och där var kvällen över.

Nu kommer älskling och räddar min kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥