♥ Midsommardagen

2010-06-26 21:08:45
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Må börja detta inlägg med att berätta att kvällen igår var sjukt rolig! Satt först här hemma hos mig på altanen och chillade lite - jag, André, Jesper, Anna, Sara & Adam. Blev inte mycket till musik dock, min sladd är tydligen sönder. Sadface! Blir MediaMarkt så fort som möjligt. Hur som helst gick vi över till festen efter ett tag, där vi stannade till två, halvtretiden tror jag? Blev kanske ett par shots och någon grogg för mycket, men vad gör det om hundra år? :) Var iallafall riktigt skönt att gå och lägga sig där vid tre, halvfyrasnåret. Somnade som en klubbad säl.

Hade dock ställt klockan imorse för att jag skulle ut med hunden. Tänkte att jag säkerligen skulle somna om därefter, men så blev inte fallet. Var vaken i två och en halv timme helt ensam innan André skickade ett sms och frågade vart jag hade tagit vägen, hehe. Satt nere i soffan och kollade på några avsnitt Vänner.

Har inte gjort ett dyft idag. Verkligen ingenting. Riktigt skönt det också faktiskt, men nu i skrivande stund blev jag nästan lite sugen att gå ner till gymmet och köra lite? Kanske kan vara en idé :o Lär ju vara tomt där såhär på Midsommardagen. Äh, jag lugnar mig lite så kanske anfallet går över, haha! Ska ändå träna ett MusclePowerpass imorgon, och det behöver jag nog alla krafter jag kan för att klara av.

Får se om jag har orken att ladda upp bilder här på bloggen ifrån gårdagen, annars hänvisar jag till Facebook. Nåväl, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥