♥ Stek

2010-06-28 17:56:27
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Resultatet av stadsbesöket:
1 mascara
1 eyeliner
1 svart träningslinne (efterlängtat)
2 bandeu-bh (stavning?)
1 massage-grej (10 kr!!)
1 års förbrukning av p-piller
1 stor mjukglass med saltlakrits-strössel

.. Tror att det var allt. Kom hem för en halvtimme sedan ungefär, då blev det middag i form av jordgubbar och mjölk tillsammans med mamma. Inte den bästa middagen med tanke på att jag ska träna, men men. Är iallafall Pace på gång. Vette tusan hur det ska gå med min hemska (!!) träningsvärk, speciellt i rumpa och lår. Huga, får hoppas att det blir bättre när man har kommit igång. Fokus för min del kommer iallafall idag att ligga på överkroppen, det är ett som är säkert.

Nåväl, hoppas ni har en bra kväll ni med.
Take care.


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥