♥ Summerbreak

2010-06-11 19:23:31
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Det man har väntat på sedan den 24 augusti ifjol är nu äntligen här och det känns riktigt jäkla bra. Jag brukar inte inse att det faktiskt är lov, förrän det i princip är slut. Men men. Har dagen till ära dessutom dragit på mig en ruskigt jobbig förkylning (som mixas med väldigt härliga pollenproblem) så det fick väl ingen drömstart direkt. Men men, it can only get better!

Detta är det enda jag kan uppdatera idag. Har en hemsk huvudvärk och mår inge vidare alls. Tänkte att jag skulle ta mig till att skriva ett par rader iallafall.

Ha en kanonhelg allihopa, får se när vi hörs nästa gång. Nu är prio nummer ett att bli frisk så man kan ta vara på varenda minut av detta lov. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥