♥ The other way

2010-06-08 09:20:07
© f a n n y s a . b l o g g . s e
Kategori: Daily 0 kommentarer

Blev lurad på spinningen idag. Var helt solo, förutom instruktören då. Hon sa att hon gärna hade kunnat köra ett pass ändå, men deras lilla hund behövde åka in akut på djursjukhuset. Stackars liten :(

Så det blev ingen träning såhär på morgonkvisten. Tyckte inte att det var något vidare skönt väder att gå i heller, så jag kryper ner under täcket till några avsnitt Vänner tror jag. Får bli träning ikväll istället, om tiden finns. Tänkte iväg till BSK och kolla på mina gamla teammates när dom möter Kovland eller något liknande. Men det får bli som det blir!

Har märkt att jag inte alls skriver så mycket om träning och sådant som jag borde göra, haha. Blir nästan ingenting. Så jag vet inte jag, får la se hur det blir. Nu är det ju alldeles snart sommarlov, vilket betyder mindre bloggande. Min plan är dock att fortsätta med att föra träningsdagbok här, eftersom man får en grymt bra koll på sin egen träning.

Nej, nu väntar Vänner på mig! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget:

Skriv ditt namn här ♥
Kommer du tillbaka?


Din mailadress (publiceras ej)


Din bloggadress



Skriv din kommentar här


Trackback

FANNY SANDSTRÖM
Ålder: 19 år
Bor: Timrå
Intressen: Fotografering, inredning & träning
Gillar: England, ljumma sommarkvällar, långpromenader, pastellfärger, musik, choklad och att resa.
Ogillar: Egoister, stress, känslan av att inte räcka till, tjafs, skryt & dåliga dagar.
Drömmer om: Att bo i England & driva mitt eget företag med något jag verkligen brinner för. Om att bo i ett stort, ljust hus med öppen planlösning och lantlig inredning.

I bloggen får du läsa om mina tankar, bilder och dagar i allmänhet. Hoppas du får en trevlig stund ♥